12 класс
Рэжым працы 10,5 гадзін, з 7.30 да 18.00.
Групу наведвае на 01.09.2021 года - 5 выхаванцаў.
Выхавальнікі групы: Карпеева Іна Віктараўна (другая кваліфіцыйная катэгорыя, педагагічны стаж працы больш 20 гадоў)
Ламека Кацярына Валер'еўна (першая кваліфікацыйная катэгорыя, стаж працы звыш 5 гадоў)
Памочнік выхавальніка: Васілеўская Ала Барысаўна (агульны стаж працы звыш 5 гадоў)
НАШ ДЭВІЗ:
В группе 12-ой мы живем,
Веселимся и поем.
Пчелками назвали нас,
Потому что каждый «ас!»
Наш девиз: «Любить природу»,
Летать уметь и в непогоду.
Собирать с растений мед,
Чем и радовать народ.
Вот и подрос ваш малыш! Он многое умеет делать сам, а что-то делает с вашей помощью. И в какой-то момент мама решает, что пора идти в детский сад. Это очень важное решение. И здесь родители всегда задают себе вопрос: дорос ли мой ребенок до детского сада? Маму одолевают сомнения, особенно если малышу нет еще трех лет. В этот период полезно помнить следующее – наши сомнения относительно успешности ребенка в детском саду порождают сомнения в душе самого ребенка. Поэтому сказав себе: « Мой малыш готов, он справится!», больше к принципиальному «отдавать – не отдавать», не возвращаться.
Таким образом, важное решение принято и вы начинаете готовить вашего малыша к этому поворотному моменту в его жизни. Родители должны понимать, что дошкольное учреждение – это первая ступенька социализации малыша (то есть вписания личности ребенка в структуру общества). Потом будет школа, потом институт и т.д.
Адукацыйны праект “Дашкольнік-фінансіст” прайшоў у старшай групе №12 ДУА “Дашкольны цэнтра развіцця дзіцяці №1 г.п.Зэльва” у сакавіку, калі адначаецца Міжнародны дзень фінансаў дзяцей і моладзі.
Працэс навучання праходзіў у гульнявой форме, зразумелай дзецям. Лічу, што дзяцей неабходна знаёміць з фінансамі з ранняга дзяцінства. Дзеці 4-5 гадоў ходзяць з бацькамі ў крамы, а хутка будуць атрымліваць невялікія сумы на кішэнныя выдаткі. Так што ўжо цяпер яны паступова знаёмяцца са светам фінансаў. Таму важна фарміраваць у іх граматныя фінансавыя паводзіны.
Першай тэмай быў “Сямейны бюджэт”. Падрабязна пазнаёміліся з спосабамі заробку бацькамі. Гэта неабходна ім для таго, каб разумець, што кожны дзень мама і тата павінны хадзіць на працу, каб у канцы месяца атрымаць зарплату, на якую іх сям’я будзе жыць і траціць на працягу месяца. Выхаванцы зразумелі ўсе складнікі сямейнага бюджэту і на што ён траціцца.
Для выхаванцаў прайшлі тэматычныя заняткі, на якіх дашкольнікі пазналі, што такое грошы, пазнаёміліся з гісторыяй іх узнікнення, даведаліся, навошта яны патрэбныя ў сучасным свеце, высвятлілі, што такое безнаяўныя плацяжы, і асвоілі гульнявы банкамат-трэнажор.
З дапамогай сюжэтна-ролевай гульні “Банк” выхаванцы даведаліся пра прафесію банкіра, што такое банкаўская пластыкавая карта, тэхніка бяспекі выкарыстання банкаўскіх карт.
У сюжэтна-ролевай гульні “Крама” дзеці адпрацоўвалі навыкі “неабходных пакупак”, і “жаданых пакупак”.
Важна растлумачыць дзіцяці, што няправільнае зварот з грашыма можа прывесці да спусташэння. Дзіцяці трэба дапамагчы ў засваенні фінансавай пісьменнасці, але не рабіць усё за яго. Дзіця, якое з дзяцінства ведае цану грошай і спосабы іх заробку з вялікай верагоднасцю ў дарослым жыцці стане паспяховым чалавекам.
Сягоння з раніцы нашы выхаванцы не маглі дачакацца прагулкі, бо там іх чакаў ....першы снег! Колькі радасці, вясёлага настрою і здароўя адтрымаў кожны выхаванец падчас прагулкі!