СЕМІНАР-ПРАКТЫКУМ
Тэма: “Мова педагога як фактар развіцця маўлення дзяцей дашкольнага ўзросту і фарміравання ў іх культуры маўленчых зносін”
Мэта: павышэнне культуры маўлення як кампанента прафесійнай кампетэнтнасці выхавацеля ўстановы дашкольнай адукацыі
Задачы:
- Удакладніць і замацаваць веды выхавацеляў аб культурных і метадычных патрабаваннях да гаворкі педагога;
- Удасканальваць якасць моўнага афармлення выказванняў з выкарыстаннем асноўных моўных норм;
- Садзейнічаць фарміраванню прафесійнай камунікатыўнай кампетэнтнасці педагогаў.
План правядзення семінара:
- Абгрунтаванне праблемы. Патрабаванні да якасці мовы педагога дашкольнай адукацыі
- Паняцце “культура мовы”
- Крытэрыі развіцця маўлення педагога ўстановы дашкольнай адукацыі ў навуковай і метадычнай літаратуры
- Практыкум “Праверце сваю граматнасць”.
Літаратура:
- Агеенко Ф.Л., Зарва М.В. Словарь ударений русского языка / Ф.Л. Агеенко, М.В. Зарва. – М.: Русский язык, 1993. – 927 с.
- Алексеева М.М. Методика развития речи и обучения родному языку дошкольников: учебное пособие для студ. высш. и сред. пед. учеб. заведений / М.М. Алексеева, В.И. Яшина. – М.: Академия, 2000. - 400 с.
- Бородич А.М. Методика развития речи детей: учебное пособие для студентов пед. ин-тов по спец. «Дошкольная педагогика и психология» / А.М. Бородич. – 2-е изд. – М: Просвещение, 1981. – 255 с.
- Колосова И.В. Требования к качеству речи педагога дошкольного учреждения / И.В. Колосова // Справочник старшего воспитателя дошкольного учреждения, 2009. - №3.
- Словарь-справочник по культуре устной и письменной речи / Сост. М.Б. Елисеева Б.М. Золик, А.Б. Черепнин, 1996. – 32 с.