-
- УЧОРА і СЁННЯ
- Специальное разрешение (лицензия) на право осуществления образовательной деятельности
- Рэжым работы
- Защита персональных данных
- Политика государственного учреждения образования «Дошкольный центр развития ребенка №1 г.п.Зельва» в отношении обработки персональных данных
- Наша візітка
- Правілы наведвання ўстановы дашкольнай адукацыі
- Унутрыаб'ектавы рэжым
-
-
- Правила педагогических работников
- Прававая старонка
- Адукацыйны стандарт дашкольнай адукацыі
- Вучэбная праграма дашкольнай адукацыі
- Дырэктыва №1
- Дырэктыва №2
- Закон РБ "Аб барацьбе з карупцыяй"
- Дэкрэт №18 Аб дадатковых мерах па дзяржаўнай абароне дзяцей у няўдалых сем'ях
- Аб зацвярджэнні Палажэння аб органах апекі і папячыцельства ў Рэспубліцы Беларусь
-
- 2023/2024 навучальны год
- Маніторынг адукацыйнага працэсу
- ДАКУМЕНТЫ для забеспячэння адукацыйнага працэсу
- Экалагічная адукацыя ў дашкольным узросце
- Пазнавальнае развіццё дзяцей дашкольнага ўзросту
- Спартыўная старонка
- Дзецям пра космас
- Дзецям і дарослым пра энергазберажэнне
- Выхоўваем беражлівых
- Асновы эканамічнай культуры
-
- Самаадукацыя педагогаў
- Метадычныя рэкамендацыі па арганізацыі адукацыйнага працэсу з дзецьмі
- Арганізацыйна-метадычная дзейнасць установы дашкольнай адукацыі па грамадзянска-патрыятычным выхаванні ўдзельнікаў адукацыйнага працэсу
- Электронныя адукацыйныя рэсурсы
- Навінкі метадычнай літаратуры
- Атэстацыя педагагічных работнікаў
- Метадычная работа з кадрамі
- Педагагічныя методыкі і тэхналогіі ў дашкольнай адукацыі
- Маладому спецыялісту
- Метадычная капілка
- Кансультацыі для педагогаў
- З вопыту работы педагогаў
-
- Дэкрэт Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 24 лістапада 2006 г. №18
- Парадак прыёму ва ўстанову дашкольнай адукацыі
- Прыёмная сям'я
- Крызісны пакой
- Дзіця мае права!
- Сацыяльная падтрымка сямей
- Бяспечны інтэрнэт. Бацькоўскі кантроль
- Плата за карыстанне падручнікамі
- Каронавірус covid-19
- Бацькоўскі ўсенавуч
- Бацькоўская школа будучых першакласнікаў
- Педагагічная майстэрня
- Школа мнагадзетнай сям'і
- Клуб маладой сям'і "Буслянка"
- МНС рэкамендуе!
- Бацькоўскі сход
- Для развіцця Вашага дзіцяці!
- Важная інфармацыя!
- Сацыяльная рэклама
- Тур выхаднога дня
- Як эканоміць электраэнергію. 18 разумных рэкамендацый
-
- Лента навін
- Жыццё калектыва
- Карысныя ссылкі
- Газета "Беларускі час"
- Калектыўны дагавор ДУА "Дашкольны цэнтр развіцця дзіцяці №1 г.п.Зэльва" на 2022-2025 гг.
- Программа деятельности Белорусского профессионального союза работников образования и науки на 2020-2025 годы
- Значэнне ПРАФСАЮЗА для нашай установы
- Структура
- Ахова працы. Грамадскі кантроль па ахове працы
- Прыміце віншаванні
- Імяніннікі месяца
- Ветэраны педагагічнай працы
- Адпачываем з прафсаюзам
-
- Цікава ведаць: беларускі нацыянальны касцюм
- Дзяржаўныя сімвалы Рэспублікі Беларусь
- Дзяржаўныя святы Беларусі
- Тыдзень роднай мовы
- Вядомыя гістарычныя асобы Беларусі
- Беларускі арнамент і яго змест
- Віртуальны экскурс па Беларусі
- Рубрыка "Прыгажосць беларускай мовы"
- Музыка Беларусі
- Беларускія народныя гульні
- Разгорнутыя ў дзяцінства старонкі
- Ці ведаеце вы, што....
Экскурсія ў дзіцячым садзе, як сродак пазнання
Экскурсіі ўяўляюць сабой асаблівы від дзейнасці, які дае магчымасць у натуральнай абстаноўцы знаёміць дзяцей з прыроднымі, культурнымі аб'ектамі, з дзейнасцю дарослых.
Асноўнае значэнне экскурсіі ў тым, што яна забяспечвае фарміраванне ў дзяцей канкрэтных уяўленняў і уражанняў аб навакольным жыцця.
Падчас экскурсій дашкольнікі пачынаюць пазнаваць свет ва ўсёй яго разнастайнасці, развіцці, назіраюць узаемную сувязь з'яў.
Пры падрыхтоўцы да экскурсій, у залежнасці ад зместа адукацыйных задач, распрацоўваем маршрут, метады і прыёмы, вызначаем тэму экскурсіі, праграмны змест, тэрміны правядзення. Перад экскурсіяй выхавальнік аглядае месца, куды плануецца пайсці з дзецьмі, знаёміцца з станам аб'ектаў, удакладняе аб'ём ведаў для засваення, фарміруе прыкладныя пытанні, падбірае фрагменты з вершаў, прыказкі і прымаўкі. Таксама падрыхтоўваем дзяцей да экскурсіі таму, што іх адукацыйная дзейнасць будзе працякаць у асаблівых умовах, пры наяўнасці розных непраізвольных фактараў.
Замацаванне ўяўленняў набытых у ходзе экскурсіі выхаванцы ажыццяўляюць на занятках і ў нерегламентаванай дзейнасці (мастацкай дзейнасці,канструяванні, гутарках, расказах і інш.).
У ходзе экскурсій педагогі нашай узроставай групы забяспечваюць знаёмства дзяцей з найбольш яскравымі і цікавымі аб’ектамі расліннага і жывёльнага свету, з сезоннымі зменамі ў прыродзе, з разнастайнасцю працы чалавека. Такім чынам, выхаванцы нашай группы, наведалі наступные экскурсіі: “ Наш касцёл, як понік архітэктуры”, “Музей пад адкрытым небам”, “Школа – у якой я буду вучыцца”, “Пажарная частка”, “Аўтавакзал”, “Магазін “Абутак””, “Атэлье”, “ Майстэрня для абутку”, “Вуліцы нашага пасёлка”, “ Наш дзіцячы сад” і інш. Назвы экскурсій гавораць самыя за сябе і зразумела, што пад час іх правядзення дзеці пазнавалі: прафесіі ў дзейнасці, займаліся краязнаўствам, пазнавалі прыгажосць роднага пасёлка. Хочацца адзначыць, што ў ходзе экскурсіі па дзіцячым садзе, выхаванцы самыя былі гідамі і з задавальненнем распавядалі пра свой дзіцячы садок.
Экскурсіі забяспечваюць рэалізацыю дыдактычнага прынцыпу сувязі тэорыі з практыкай. З'яўляюцца вельмі эфектыўнай формай арганізацыі адукацыйнай дзейнасці і ў гэтых адносінах выконваюць шэраг істотных дыдактычных функцый: з дапамогай экскурсій рэалізуецца прынцып нагляднасці, бо ў працэсе іх дашкольнікі непасрэдна знаёмяцца з вывучаемымі прадметамі і з'явамі; экскурсіі дазваляюць павышаць навуковасць і ўмацоўваць яго сувязь з жыццём, з практыкай; экскурсіі даюць магчымасць знаёміць дзяцей з вытворчасцю, з ужываннем навуковых ведаў у прамысловасці і сельскай гаспадарцы; экскурсіі маюць вялікую ролю ў прафесійнай арыентацыі дашкольнікаў.
Телефоны: 801564 74601, 801564 72716
Email: zelvacentr@grodno-region.by