Новости проекта
Разъяснение ситуации с рекламой и предупреждением МАРТ
Обновленные функции Schools.by
Голосование
Пользуетесь ли вы мобильным приложением Schools.by?
Всего 0 человек

НАШЫ НАВІНЫ

З раніцы ва ўсіх выхаванцаў нашай групы быў вясёлы, радасны настрой. Свята для каханых матуль. Рыхтаваліся дзеці вельмі старанна. Вучылі песенькі, танцы, вершы, рыхтавалі падарункі. і вось урачыста ўвайшоўшы ў залу, выхаванцы, як сапраўдныя артысты віншавалі сваіх любімых мам. Весялосць, радасць, цеплыня панавала сёння ў зале. Цёплыя словы, прыгожыя танцы і песні, растапілі сэрца Матуляў. І святочны настрой быў ва ўсіх. Матулі былі рады віншаванням сваіх дзяцей.

Замацаванне ведаў пра ядавіты грыб мухамор мы з выхаванцамі правялі падчас свабоднай мастацкай дзейнасці па аплікацыі.

Выпаў першы снег....і на прагулцы мы з выхаванцамі знаёміліся з яго якасцямі

Дзеці і выхавальнікі падрыхавалі мамулям свае віншаванні і падрункі, а таксама сценгазету з пажаданнямі

У групе аформлена сценгазета с віншаваннямі для матуляў.

Дзеці і бацькі нашай групы ўдзельнічалі ў выставе "Што нам восень падарыла" і атрымалася вось такая казка. Дзеці пабывалі ў казачным свеце, які стварылі сваімі рукамі. У гасцях пабывалі і героі мульцікаў і казак. Дзякуем бацькоў за падтмымку сваіх дзетак у сумеснай працы!. Бо сумесная праца прыносіць станоўчы вынік у выхаванні дзяцей дашкольнага ўзросту.

Дзеці і бацькі нашай групы удзельнічалі ў выставе "Што нам восень падарыла" і атрымалася вось такая казка. Дзеці пабывалі ў казачным свеце, які стварылі сваімі рукамі. У гасцях пабывалі і героі мульцікаў і казак. Дзякуем бацькоў за падтмымку сваіх дзетак у сумеснай працы!. Бо сумесная праца прыносіць станоўчы вынік у выхаванні дзяцей дашкольнага ўзросту.

Раніца ў нашай групе пачалася з бадзёрай і энергічнай зарадкі, затым у групе была арганізавана тэматычная гутарка пра здаровы лад жыцця, як захаваць сэрца здаровым. Малышы вымяралі памер свайго сэрца з дапамогай кулачка ... Слухалі сваё сэрцайка адзін у аднаго ... Аказалася ва ўсіх яно стукае па-рознаму.
падрыхтавалі сувеніры-сардэчкі для сваіх родных, каб яшчэ раз напомніць, што неабходна клапаціцца пра сваё сэрца.

30 сентября 2021 в 22:25 | Каравайчык Т. І. | нет комментариев

Выхавальнік пазнаёміла дзяцей з свята Днем пажылога чалавека. Растлумачыла, чаму неабходна святкаваць і каго трэба віншаваць у гэты дзень У калектыўнай працы падрыхтавалі віншавальныя паштоўкі для сваіх бабуляў і дзядуляў.

30 сентября 2021 в 22:02 | Каравайчык Т. І. | нет комментариев

Напярэдадні свята Дня пажылога чалавека нашы выхаванцы падрыхтавалі малюнкі і сувеніры для сваіх бабуляў і дзядуляў. Павіншавалі іх цёплымі словамі і шчырымі пацалункамі

30 сентября 2021 в 21:53 | Каравайчык Т. І. | нет комментариев

Выхаванцы рыхтаваліся да свята самых мудрых, самых добрых і самых любімых бабулечак і дзядулечак, а падрыхтаваныя сувеніры ўручылі ўвечары.

30 сентября 2021 в 21:26 | Каравайчык Т. І. | нет комментариев

Напярэдадні свята Дня пажылых людзей выхаванцы падрыхтавалі сувеніры для сваіх бабуляў і дзядуляў.

30 сентября 2021 в 21:21 | Каравайчык Т. І. | нет комментариев

Вот и подрос ваш малыш! Он многое умеет делать сам, а что-то делает с вашей помощью. И в какой-то момент мама решает, что пора идти в детский сад. Это очень важное решение. И здесь родители всегда задают себе вопрос: дорос ли мой ребенок до детского сада? Маму одолевают сомнения, особенно если малышу нет еще трех лет. В этот период полезно помнить следующее – наши сомнения относительно успешности ребенка в детском саду порождают сомнения в душе самого ребенка. Поэтому сказав себе: « Мой малыш готов, он справится!», больше к принципиальному «отдавать – не отдавать», не возвращаться.

Таким образом, важное решение принято и вы начинаете готовить вашего малыша к этому поворотному моменту в его жизни. Родители должны понимать, что дошкольное учреждение – это первая ступенька социализации малыша (то есть вписания личности ребенка в структуру общества). Потом будет школа, потом институт и т.д.

У групе асаблівую ўвагу удзяляем пытанню азнаямлення малых з асновамі бяспечных паводзін, фарміравання навыкаў адэкватнага паводзін у экстрэмальных сітуацыях. Штотыдзень, па панядзелках, у групе праводзіцца тэматычная хвілінка бяспекі; штомесяц мадэлюецца план эвакуацыі групы пры пажары, што дазваляе развіваць уменне свабодна арыентавацца ў памяшканнях дашкольнага цэнтра; у групе абсталяваны куткі бяспекі (для дзяцей — гульнявы, для бацькоў — інфармацыйны)

Мэта: згуртаванне дзіцячага калектыву шляхам сумеснай творчай працы.
Задачы:
- развіваць дробную маторыку рук, творчае ўяўленне і фантазію;
- вучыць дамаўляцца паміж сабой у працэсе выканання калектыўнай працы;
- прывіваць эстэтычны густ і магчымасць ...

Лета...забавы...гульні.....У сюжэтна-ролевых гульнях адлюстроўваюцца прадстаўлення дзяцей аб навакольным свеце, узаемаадносінах і прафесійных абавязках людзей. Сягоння выхаванцы групы №10 прымяралі цікавую ролю доктара, выкарыстоўвае вобразы памяці і фантазію для дзеяння ў прыдуманай сітуацыі. Сюжэтна-ролевая гульня не толькі забаўляе дзіцяці, але і з'яўляецца элементам адукацыйнага працэсу ў дашкольным цэнтры

У нашай групе прайшла тэматычная забава "Падарожжа ў краіну Малявандзію". Да выхаванцаў у госці завітаў Мастак-чараўнік, які запрасіў дзяцей у падарожжа ў чароўную краіну Малявандзію. Дзеці, падарожнічаючы па Малявандзіі, "тварылі" мастацкія вобразы і сюжэты, пра якія ў канцы падарожжа паведалі свайму выхавальніку. Паспрабавалі сябе ў ролі Мастака-чараўніка.